مشکی کردن مو با روغن سیاه دانه

خوب است بدانید که روغن سیاه دانه جهت سفید کردن مو به صورت دائمی مفید می باشد. به علاوه این روغن موجب رشد دوباره مو خواهد شد. در صورتی که یک شیوه طبیعی جهت برطرف کردن سفیدی مو سر می خواهید باید از روغن سیاه دانه استفاده نمایید که این مقاله از سایت ملودیکا شیوه استفاده از آن را بیان کرده ایم.

خاصیت روغن سیاه دانه جهت برطرف کردن سفیدی مو سر

سفیدی زودهنگام مو سر در افراد با سن کم و جوان آزاردهنده می باشد. ولی نگران نباشید زیرا در این خصوص راه حل هایی وجود دارد. متخصصین تغذیه و زیبایی به خاصیت روغن سیاه دانه برای سفیدی مو رسیده اند و بنابراین از این روغن جهت برطرف کردن سفیدی مو سر استفاده می کنند.

روغن سیاه دانه دارای مواد مغذی معدنی و ویتامین‌ها جهت تغذیه مناسب مو می باشد. این مواد مغذی شامل مس، منگنز، کلسیم، منیزیم، آهن، روی، فسفر، ویتامین B1، اسیدهای آمینه، سلنیوم، ملانین و فیبر رژیمی می باشند. این ترکیبات با همدیگر موجب برطرف شدن سفیدی مو خیلی خوب می باشند.

خوب است بدانید که در طب سنتی سیاه دانه یک ماده غذایی خوب جهت ضد پیری می باشد. روغن سیاه دانه به علت داشتن ملانوسیت جهت ساخت ملانین که رنگدانه‌ای جهت رنگ مو و مراقبت از پوست می باشد باعث تحریک پوسته سر شده و مانع از سفیدی زودهنگام مو خواهد شد.

برطرف کردن سفیدی مو با سیاه دانه ممکن می باشد چرا که آنتی اکسیدان‌های موجود در سیاه دانه رادیکال آزاد موثر بر روی سفیدی مو و پیری زودرس پوست را غیرفعال کرده و موجب تقویت رنگدانه‌های مو خواهند شد.

چگونگی به کار بردن روغن سیاه دانه برای مو سر

خاصیت روغن سیاه دانه برای سفیدی مو به حدی می باشد که این دانه‌های خوش بو و مملو از روغن را بسیار کاربدی کرده است. جهت استفاده از این روغن باید موها و پوست سر خود را توسط آن ماساژ دهید. یک شبانه روز بگذارید تا این روغن روی موهای شما باقی بماند و پس از سپری شدن این مدت با آب گرم شستو دهید.

یک شیوه خوب جهت به کار بردن روغن سیاه دانه برای مو مخلوط کردن ان با روغن زیتون جهت برطرف کردن سفیدی مو می باشد. سعی کنید تا ماساز این روغن را روی سر خود هر روز انجام دهید سپس بعد از یک ساعت با آب گرم شستشو دهید.

با وبسایت ملودیکا به روز باشید

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*