همه چیز درباره سی سی کرم فارماسی

خوب است بدانید که سی سی کرم فارماسی از جمله معروف ترین محصولات برند فارماسی می باشد که فقط برای برخی از انواع پوست فایده دارد. با ما همراه باشید تا در این مقاله از سایت ملودیکا در مورد این کرم صحبت کنیم.

گونه های مختلف سی سی کرم برای مدل های متفاوت پوست

خیلی از شما با نام سی سی کرم آشنایی دارید. این محصولات چند کاره از جمله بهترین و کاربردی ترین محصولات یشی به شمار می روند که باعث شادابی و سرحال شدن پوست شما خواهند شد. سی سی کرم فارماسی کرمی چند کاره می باشد که قادر است به صورت همزمان هم پرایمر، هم ضد آفتاب و هم کرم پودر باشد.

این محصول مرغوب به دلیل داشتن ساختار مغذی و سالم قادر است تا عارضه های پوستی را رفع کند. به خاطر همین است که این محصول این چنین معروف می باشد. شرکت تولید کننده بیان کرده که سی سی کرم ها فقط برای برخی انواع پوست فایده دارند. این کرم برای برخی از انواع پوستی بیان شده در ادامه مناسب می باشد:

  • اشخاص دارای پوست چرب و براق
  • اشخاص دارای پوست جوش دار
  • اشخاص دارای پوست لک دار و چروک شده
  • اشخاصی که پوستشان همیشه در معرض آلودگی باشد
  • سی سی کرم فارماسی مختص به پوست های خشک

در صورتی که پوست شما همیشه خشک است و پوسته پوسته می شود، می بایست به جای سی سی کرم ها، بی بی کرم فارماسی را خریداری نمایید. زیرا این محصول یشی نوعی مرطوب کننده پرقدرت می باشد و قادر است تا مشکل شما را به صورت کامل برطرف نماید. ولی دقت کنید که توان پوشانندگی بی بی کرم فارماسی همچون سی سی کرم نمی باشد. بنابراین در صورت نیاز به کاور زیاد مشکل رطوبت پوست و دهیدراته بودن را با کمک مرطوب کننده های قوی برطرف کنید و پس از آن از سی سی کرم استفاده نمایید.

  • سی سی کرم فارماسی مختص به پوست های لک دار و چروک شده

به صورت رایج خانم های سن بالا و یا آن هایی که پوستشان جای لک و جوش دارد، می بایست تا از سی سی کرم های فارماسی استفاده کنند. زیرا این کرم توان خاصی در پوشاندن مشکلات پوستی دارد. در حقیقت سی سی کرم ها یک اصلاح کننده رنگ قوی می باشند که با بافت غلیظ خود، جای جوش و لک را مخفی می کنند. همچنین سی سی کرم فارماسی با وجود بافت خامه ای و غلیظ خود خیلی سبک می باشد. دوام سی سی کرم زیاد بوده و پوست شما را مات می کند.

  • سی سی کرم فارماسی مختص به پوست های چرب

این کرم مختص به پوست های چرب هم می باشد. باید بگوییم که سی سی کرم ها برای آن هایی خوب است که احتیاجی به چرب کردن سطح پوست ندارند. زیرا در حقیقت این کرم چربی ندارد و پوست را مرطوب نمی کند. در صورتی که پوست شما همیشه چرب است و برق می زند، از سی سی کرم استفاده نمایید. زیرا این کرم چربی پوست را کم کرده و آن را مات می کند. در حقیقت این کرم بیشتر برای پوست های چرب و جوش دار مناسب می باشد.

  • سی سی کرم فارماسی مختص به پوست های در معرض آلودگی محیطی

در این کرم ها مواد مغذی و ویتامینه به کار برده شده است. به همیت دلیل کرم فارماسی برای ان هایی که همیشه در معرض نور خورشید یا آلودگی می باشند بسیار مناسب است. این کرم از پوست شما در مقابل اشعه های پرخطر خورشید و رادیکال های آزاد مراقبت می کند. بنابراین سی سی کرم ها در مدت زیاد روند پیری صورت را م تر کرده و از چین و چروک و لک های عمیق جلوگیری می کنند.

  • سی سی کرم فارماسی برای پوست های مستعد جوش

اگر پوستتان خیلی چرب باشد احتمالا جش هم خواهد زد. در این بین بودن در معرض نور خورشید یا مشکلات هورمونی باعث ایجاد جوش خواهند شد. ولی چربی جمع شده در سطح پوست، از با اهمیتدترین دلایل ایجاد جوش است. به کار بردن کرم پودرهای قوی که دارای روغن و چربی هستند، باعث بدتر شدن جوش ها خواهد شد. اگر چنین پوستی دارید از سی سی کرم فارماسی استفاده نمایید چراکه چربی ندارد و چربی پوست را کنترل خواهد کرد. با استفاده از این کرم صورت شما مات شده، جای جوش هایتان پوشیده شده و رنگ پوستتان بهتر خواهد شد.

سخن پایانی

همانگونه که گفتیم سی سی کرم فارماسی نوعی محصول چند کاره می باشد که از پوست شما مراقبت خواهد کرد. به علاوه با بهتر کردن رنگ پوست، آثار عارضه های پوستی را رفع خواهد کرد. با توجه به خصوصیات پوست خود و به علاوه رنگ پوست خود قادر می باشید تا سی سی کرم فارماسی مختص به پوست خود را تهیه نمایید.

با وبسایت ملودیکا به روز باشید

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*