همه چیز درباره رنگ موی قرمز

رنگ موی قرمز از جمله زیباترین رنگ موها در بین خیلی از رنگ موهای دیگر می باشد. این رنگ طیف های بسیاری دارد که خیلی ها به آن علاقه دارند. در صورتی که می خواهید موهای خود را به رنگ قرمز دربیاورید باید در مورد این رنگ اطلاعاتی داشته باشید.

با ما همراه باشید تا در سایت ملودیکا انواع کد رنگ موی قرمز را بیان کرده و درباره این رنگ جذاب نکاتی را خدمتتان عرض کنیم.

درباره رنگ موی قرمز

خوب است بدانید که رنگ موهای قرمز، از جمله کمیاب ترین رنگ موهای طبیعی می‎باشند. افراد اندکی از هنگام تولد این رنگ مو را دارند. خیلی ها هم هستند که بسیار به این رنگ مو علاقه مند می باشند.

شاید شما نیز از علاقه مندان رنگ موی قرمز باشید و بنابراین می بایست تا پیش از تصمیم پایانی و رفتن به سالن رنگ مو، اطلاعات درستی راجع بع این رنگ داشته باشید. نخست باید بدانید که رنگ قرمز، حتما به دکلره نیاز ندارد. در اصل، رنگ موی قرمز با دکلره خیلی بهتر و زیباتر خواهد بود، ولی شما قادر می باشید تا حتی بدون دکلره، موهای خود را قرمز کنید. رنگ مو قرمز با دکلره و بدون دکلره را در ادامه توضیح خواهیم داد.

  • رنگ موی قرمز بدون استفاده از دکلره

رنگ موی قرمز بدون استفاده از دکلره می‌تواند از طیف شرابی تا رنگ قرمز شکلاتی باشد. اگر موهای قهوه‌ای یا با دکلره قدیمی دارید، قادر می باشید تا از رنگ موی قرمز بدون دکلره استفاده کنید. خوب است بدانید اگر موی شما خیلی تیره است، با قرمز کردن فقط یک سایه و تناژ قرمز به وجود می آید.

ولی باز هم برخی از رنگ‌کارهای ماهر قادر می باشند تا موهای تیره شما را فقط با یک مرحله و با کمک حجم معینی از اکسیدان ۹ درصد، قرمز کنند. اصولا رنگ موی قرمز آتشین بدون استفاده از دکلره صدمه کمتری به موهایتان خواهد زد. بنابراین افراد بسیاری این کار را انجام می دهند.

  • رنگ موی قرمز با استفاده از دکلره

رنگ موی قرمز با استفاده از دکلره زیباتر خواهد شد. پس از دکلره کردن و به پایه رساندن موها، قادر می باشید تا طیف نارنجی یا قرمز روشن را به موهای خود بزنید. در اصل دکلره کردن برای طیف قرمز-نارنجی و قرمز روشن، مهم می باشد. ولی اگر موهای شما به شکل طبیعی بلوند روشن باشد، بدون استفاده از دکلره‌ به همان قرمز روشن خواهد رسید.

اگر موهای شما تیره باشد، باید نخست آن را دکلره کنید. پس از آن از رنگ موی قرمز با دکلره خود لذت ببرید. دکلره باعث شده تا قادر باشید هر طیف رنگی قرمزی را برگزینید. ولی در انتخاب طیف رنگ باید به تناژ پوست خود نیز اهمیت دهید.

تناسب میان تناژ رنگ پوست و رنگ قرمز مو

خیلی ها فکر می کنند که رنگ موی قرمز فقط برای افراد با پوست سفید مناسب است. این مسئله غلط نمی باشد. با این وجود، می بایست بدانید که با هر رنگ پوستی، قادر می باشید تا موهای خود را قرمز کنید.

فقط می بایست تا تناژ رنگ پوست خود و پس از آن انواع کد رنگ موی قرمز و طیف‌های مختلف را بشناسید. برای نمونه قرمز خالص برای افراد دارای تناژ پوست گرم خوب می باشد. رنگ موی قرمز ماهاگونی، برای آن هایی خوب است که تناژ رنگ پوست آن‌ها سرد می باشد. در صورتی که احساس سردرگمی می‌کنید و نمی‌دانید که تناژ رنگ پوست شما چه می باشد با ما همراه باشید تا در ادامه برایتان توضیح دهیم.

  • شناسایی تناژ رنگ پوست

خوب است بدانید که تناژ رنگ پوست، فاکتور مهمی در انتخاب مدل یش و نوع رنگ مو است. در این قسمت و با چندین راه آسان، شیوه تشخیص تناژ رنگ پوست را با هم بررسی خواهیم کرد:

شیوه نقره و طلا: چنانچه پوست شما با اکسسوری‌های طلایی بهتر می شود، تناژ گرمی دارد و در صورتی که با اکسسوری‌های نقره‌ای بهتر شود، تناژ پوست شما سرد می باشد.

رنگ رگ‌های بدن: در این شیوه به ساعد یا مچ دست خود نگاه کنید. در صورتی که رگ‌های شما آبی یا بنفش باشد، تناژ رنگ پوست شما سرد است. در صورتی که رگ‌های شما سبز یا سبز-آبی باشد، تناژ رنگ پوست شما گرم می باشد. در صورتی که هیچ‌کدام از این‌ها را مشاهده نکنید، تناژ رنگ پوست شما خنثی می باشد. به گروه آخر رنگ پوست با تناژ زیتونی نیز /فته می شود.

پیش از انتخاب رنگ موی قرمز برای خود، حتما می بایست تناژ رنگ پوست هم در نظر داشته باشید. احتمالا فقط با انتخاب رنگ قرمز اشتباه، موهایتان خراب شده و هزینه آن را هم از دست می دهید.

طیف رنگ های قرمز برای مو

پس از چک کردن تناژ پوست، می بایست تا گستره های مختلف رنگ قرمز را بشناسید. همانطور که قبلا گفتیم رنگ قرمز برای موها، از رنگ‌های تیره و ملایم آغاز شده و تا رنگ‌های روشن و جیغ ادامه می‌یابد. همه این رنگ‌ها در گروه بندی مو قرمز می باشند. با ما همراه باشید تا برخی از معروف ترین و بهترین گستره رنگی قرمز را با هم ارزیابی کنیم.

  • طیف رنگ موی قرمز فانتزی

رنگ موی قرمز آتشین یا قرمز فانتزی، یکی از فانتزی ترین طیف های رنگ قرمز می باشد. به‌ صورت کلی، همه قرمزها در گروه رنگ‌های فانتزی می باشند. با این حال، رنگ موی قرمز فانتزی نظیر نقاشی‌های کارتونی می باشد. در اصل هدف اصلی این طیف این است که اصلا طبیعی به نظر نرسد. این رنگ فقط با رنگ‌های موقتبه وجود می آید. بنابراین هربار آن را بشویید اندکی از آن شسته می شود.

  • طیف رنگ موی قرمز شکلاتی

رنگ مو قرمز شکلاتی، برخلاف رنگ پیشین، خیلی طبیعی به نظر می رسد. با این رنگ، در نگاه اول موهای شما یک قهوه‌ای گرم دیده می شود که اندکی تناژ قرمزی دارد. با این حال رنگ قرمز شکلاتی در دسته رنگ موی قرمز می باشد. در صورتی که موی قرمز را دوست دارید و نمی خواهید خیلی تغییر کنید، این رنگ را امتحان نمایید.

  • طیف رنگ موی بلوند خیلی قرمز

رنگ مو قرمز آتشین، به دو صورت بلوند قرمز و بلوند خیلی قرمز وجود دارد. بلوند قرمز، همچون یک بلوند طبیعی به نظر می رسد. فرق اساسی بلوند قرمز با بلوند طبیعی، تناژ قرمزی موجود در آن است.

بنابراین اکثر افراد تفاوت زیادی بین این دو رنگ قائل نمی باشند. برای رسیدن به این رنگ، می بایست موهای خود را به‌ صورت کامل دکلره کنید. پس از آن یک بلوند با تناژ قرمز برگزینید و موهای خود را با کمک آن رنگ کنید. بلوند خیلی قرمز تناژ قرمزی بیشتری دارد و یک رنگ میان طلایی و قرمز به وجود خواهد آورد.

  • طیف رنگ موی قرمز شرابی

رنگ موی شرابی از جمله جذاب ترین طیف‌های رنگ موی قرمز می باشد. در این رنگ، قرمز مایل به بنفش را خواهید دید. این رنگ جدا از میزان روشنی پوست، برای همه افراد جذاب می باشد. رنگ موی قرمز شرابی پوست سبزه را یکنواخت و پوست روشن را روشن تر نشان می دهد.

  • طیف رنگ موی قرمز مسی

بدون تردید رنگ قرمز مسی از جمله منحصر به فرد ترین رنگ‌ها در این طیف رنگی محسوب می شود. این رنگ، نظیر سیم‌های مسی بوده و تناژ نارنجی و هویجی نیز دارد. رسیدن به این رنگ سخت می باشد. توصیه ما این است برای این رنگ به یک سالن با اعتبار و خوب بروید. چند هایلایت روشن‌تر و تیره‌تر در این طیف، نتیجه را بسیار هیجان انگیز خواهد کرد.

  • طیف رنگ موی قرمز ارغوانی یا قرمز تیره

رنگ قرمز ارغوانی یا قرمز تیره پایه ۵ می باشد. این رنگ در دسته رنگ قرمز مخملی می باشد. بنابراین جز رنگ موی قرمز تیره می باشد. چنانچه قصد ندارید تا تناژ قرمز خیلی در دید باشد، این رنگ مو خیلی خوب است. از طرف دیگر پایه رنگ شما می بایست تا تیره باشد، بنابراین حتما این رنگ را انتخاب نمایید. برای رنگ قرمز مخملی و یا قرمز ارغوانی لازم نیس تا موهایتان را دکلره کنید.

در صورتی که موهای خود را رنگ نکرده‌اید یا رنگ‌های با تناژ قهوه‌ای با پایه ۵ تا ۶ دارید، قادر می باشید تا این رنگ قرمز را با اکسیدان ۹ درصد به موهای خود بزنید. اگر می خواهید که موهایتان به رنگ موی قرمز مخملی برسد، قادر می باشید تا موهای خود را تا پایه ۷ دکلره نمایید. فقط با یک مرحله کار دکلره به صورت عادی به پایه خواهد رسید. پس از آن رنگ خود را با اکسیدان ۶ درصد و با یک بند انگشت واریاسیون بنفش بر روی موی دکلره خود بگذارید.

با وبسایت ملودیکا به روز باشید

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*