معرفی مکان های جذاب جهان جهت سفر با قطار

ما در این مقاله از سایت ملودیکا می خواهیم تا جذاب ترین و زیباترین مکان های جذاب جهان جهت سفر با قطار را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا با بتوانید مقصد خوبی را جهت سفر در تعطیلات برای خود انتخاب نمایید.

سفر با قطار به برنینای سوئیس یا Bernina Express

احتمالا برنامه کودک هایدی و بچه‌های کوه آلپ را دید باشید. این مکان زیبا و جذاب در سوئیس واقع می باشد. جدا از جذابیت های طبیعی این کشور اروپایی می بایست مسیر سفر با قطار آن را حتما ببینید. از درون قطار برنینا و از میان پنجره‌های شیشه‌ای بزرگ آن طبیعت بکر و دیدنی که شامل دره‌ها، کوه‌ها، چمنزارها و یخچال‌های طبیعی رشته کوه آلپ می باشد را مشاهده خواهید کرد. این قطار مسیر خود را از شهر چور سوئیس آغاز کرده و با گذشتن از دهکده‌های افسانه‌ای به شهر تیرانو در مرز ایتالیا خواهد رسید.

سفر با قطار به مون بلان فرانسه Mont-Blanc Express

پس از گذشتن از سوئیس با قطار مون‌بلان به فرانسه خواهید رفت. در آن جا جنگل‌های انبوه، دره‌های سرسبز و روستاهای بسیار زیبا و دیدنی وجود دارند تا از آن ها دیدن نمایید. خوب است بدانید که قطار مون بلان باعث اتصال شهر مارتینی سوئیس به شامونی فرانسه خواهد شد.

سفر با قطار به آسومینامی ژاپن یا Aso Minami

در صورتی که می خواهید هیجان و آدرنالین زیاد را در سفر با قطار تجربه نمایید به یک تور ژاپن بروید. هنگامی که به ژاپن می روید، یک بلیط برای راه ریلی آسومینامی بگیرید تا از نزدیک یک کوه آتشفشانی را مشاهده نمایید.

در این مکان زیبا گدازه‌های داغ در یک سمت و جنگل انبوه و سرسبز در طرف دیگر این راه ریلی را بسیار هیجان انگیز می کند. خوب است بدانید که چهار ماه در سال یعنی ماه های فروردین، شهریور، آبان و دی بهترین زمان جهت رفتن به کشور ژاپن می باشد.

سفر با قطار به پکن به لهاسا چین یاLhasa Express

از سوی دیگر هم کشور چین دارای یک مسیر ریلی زیبا می باشد که شما را به بام دنیا خواهد برد. قطار پکن به لهاسا روایتش را از جذابیت های زندگی شهری در پکن آغاز می‌کند و شما را به طرف صومعه‌ها و راهبان قرمزپوش بودایی می برد. این قطار در ایستگاه‌های پایانی خود به ارتفاع ۵۰۰۰ متری در فلات تبت خواهد رسید تا از بام کره‌زمین، کوه‌های بیکران و پر از برف نهایت لذت را ببرید.

سفر با قطار به چِنای رامِس وارام هند یاChennai-Rameswaram Express

در این مسیر زیبا شما به کشور ایران نزدیک خواهید شد و با قطار چنای رامس وارام از دل اقیانوس هند رد خواهید شد. در این اقیانوس حرکت کشتی‌ها و ماهی‌ها را خواهید دید و مش اقیانوس روی این پل دریایی برایتان به ارمغان خواهد آمد. شما قادر می باشید تا با تور هند به این کشور رفته و از مسیر این پل جهت رسیدن به جزیره پامبان بهره ببرید.

باید بدانید که در هند مسیرهای ریلی بسیاری وجود دارد و از آن ها لذت خواهید برد. بنابراین از سفر با قطار در مناطق داخلی هند غفلت نکنید.

سفر با قطار به ژاکوبیت اسکاتلند

این مسیر راه فیلم هری پاتر و دوستانش می باشد. در صورتی که به این فیلم عاقه دارید حتما به اسکاتلند رفته و مسیر ریلی آن را تجربه کنید. قطار ژاکوبیت حرکت خود را از شهر فورت ویلیام آغاز می کند و از ارتفاعات اسکاتلند و عمیق‌ترین دریاچه بریتانیا رد می شود و در پایان به شهر مالیگ می رسد.

سفر با قطار به غان استرالیا

اگر انیمیشن مهاجران و خانواده دکتر ارنست را دیده اید و علاقه مند به ان می باشید این مسیر را از دست ندهید. به شهر آدلاید بروید و از طبیعت دست نخورده لذت ببرید. بلیط قطار غان را رزرو کنید و از آدلاید استرالیا به داروین بروید. شما می توانید با این قطار در همه راه های استرالیا بگردید و طبیعت بکر آن و جنگل‌های گرمسیری شمال استرالیا را در زمان دو روز ببینید.

 

با وبسایت ملودیکا به روز باشید

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*