دمنوش های مناسب جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو

دمنوش لاغری گیاهی یکی از بهترین راه ها جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو در خانه می باشد. درست کردن دمنوش لاغری چربی سوز کار تقریبا راحتی است زیرا بیشتر دمنوش‌های گیاهی با مواد اولیه ساده ای درست می شوند بنابراین به آن ها دمنوش لاغری سریع می گویند.

دمنوش لاغر کننده، مخلوط بعضی از گیاهان و عنصرهای طبیعی بوده و با تاثیر بر متابولیسم بدن موجب زیاد شدن سرعت سوخت ‌و ساز آن و بنابراین کم شدن وزن خواهد شد. به علاوه، بعضی از دمنوش های گیاهی قدرت بهتر شدن کارکرد دستگاه گوارش را دارند و از بنابراین موجب کم شدن وزن و لاغری بدن خواهد شد. در این مقاله از سایت ملودیکا می خواهیم تا فهرستی از دمنوش های چربی سوز و لاغری را بیان کرده و نحوه تهیه آن ها را بگوییم.

دمنوش زیره جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو

خوب است بدانید که زیره یک ماده طبیعی می باشد که موجب زیاد شدن متابولیسم و کم شدن وزن خواهد شد. دانه ‌های زیره خاصیت ضد التهابی دارند و قادر می باشند مشکلاتی نظیر سوهاضمه، نفخ و اسیدیته معده را بهبود ببخشند. خوردن زیره سبز موجب آسان شدن هضم و لاغری خواهد شد و هضم بهتر هم جهت کم کردن وزن خیلی با اهمیت می باشد چراکه هضم ناسالم از جذب مواد مغذی جلوگیری می کند و احتمالا متابولیسم را کم می کند و کالری‌سوزی را بیشتر خواهد کرد. در صورتی که طبع بدن شما گرم باشد زیره سبز و در صورتی که طبع بدن سرد باشد، زیره سیاه دمنوش بسیار خوبی برای لاغری خواهد بود.

دمنوش به لیمو و عناب جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو

خوردن دمنوش به لیمو مخلوط شده با عناب و بادرنجوبه همچون دمنوش لاغری اثر بسیار خوبی دارد زیرا تعادل میان سه عضو با اهمیت بدن، یعنی کبد، قلب و مغز را فراهم می کند و فعالیت های بدن را کنترل می کند.

دمنوش رازیانه جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو

باید بدانید که گیاه رازیانه از جمله دمنوش های گیاهی جهت لاغر شدن می باشد.

دمنوش هل جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو

خوب است بدانید که هل میوه‌ای از خانواده زنجبیل می باشد و در گونه های متفاوتی نظیر هل سبز، هل سفید و هل سیاه دارد. هل فیبر بسیاری دارد و قادر می باشد تا اشتها را کم کرده و در شما حس سیری ایجاد کند. این خاصیت باعث می شود تا غذای کمتری بخورید و سوخت‌وساز بدن شما بیشتر می شود و در نتیجه کمک به لاغری خواهد کرد.

همچنین گیاه هل ملاتونین دارد که یک هورمون با اهمیت جهت کنترل چربی سوزی و ساعات خواب می باشد. استفاده از هل در کنار یک رژیم سالم و فعالیت‌های بدنی باعث می شود تا وزن شما کاهش یابد.

دمنوش گل محمدی جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو

یکی دیگر از دمنوش های لاغری، دمنوش گل محمدی می باشد که موجب دفع سدیم اضافه بدن به وسیله کلیه ها خواهد شد و بنابراین سبب دفع سموم و تناسب اندام خواهد شد. به علاوه گل محمدی باعث هیدراته ماندن بدن و بنابراین از هدررفت آب بدن جلوگیری خواهد کرد.

دمنوش سریع با نعناع جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو

یکی از مسوولیت های مهم کبد، سم زدایی بدن می باشد و این دمنوش با خاصیت بسیار خوب خود باعث کارکرد بهتر و سلامت کبد خواهد شد. کار سلول‌های کبد تجزیه چربی‌ها و به کار بردن جهت انرژی بدن می باشد که دمنوش نعناع و قاصدک در کار چربی سوزی به کبد کمک می کند.

دمنوش اسطوخودوس جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو

گیاه اسطوخودوس جهت درمان فشار خون بالا، بی‌خوابی و دیابت خیلی وب می باشد. آنتی اکسیدان زیاد این گیاه باعث سم زدایی روده‌ها خواهد شد و جذب چربی در بدن را کم تر خواهد کرد.

دمنوش جعفری جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو

خوب است بدانید که دمنوش جعفری باعث کم شدن وزن و سم زدایی بدن خواهد شد. برای درست کردن این دمنوش می بایست به میزان دو قاشق سوپ خوری جعفری خشک را درون آب جوش بریزید و بگذارید تا ده دقیقه دم بکشد و بعد آن را بخورید.

دمنوش جینسینگ جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو

گیاه جنسینگ در بین خواص زیادی، تاثیر بسیار خوبی در سوخت و ساز بدن و لاغری خواهد داشت. ورزشکارانی که می خواهند با تمرینات خود لاغر شوند از این دمنوش استفاده می کنند تا انرژی آن ها حفظ شود.

دمنوش زرشک جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو

زرشک باعث لاغری خواهد شد و دمنوش زرشک همچون دمنوش لاغری گیاهی، باعث زیاد شدن چربی سوزی بدن خواهد شد.

دمنوش چای سبز جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو

چای سبز یکی از گیاهان بسیار خوب جهت لاغری می باشد، به علاوه شما می توانید با افزودن زنجبیل به این چای و تهیه دمنوش لاغری زنجبیل و چای سبز، تاثیر لاغری آن را بهتر کنید.

دمنوش مریم گلی جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو

دمنوش مریم گلی یکی از دمنوش های کم کردن وزن بدن به شمار می رود. برگ‌های مریم گلی غنی از آنتی اکسیدان می باشند و جهت درمان نفخ معده و برطرف کردن سوءهاضمه بسیار خوب می باشند و جهت کم کردن کلسترول بد خون بسیار مفید می باشند.

دمنوش زردچوبه جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو

ادویه زردچوبه باعث می شود تا سرعت چربی سوزی بیشتر شود.

دمنوش به لیمو جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو

دمنوش به لیمو بدون شکر ازجمله برترین دمنوش های لاغری شکم می باشد که موجب تسریع کاهش وزن خواهد شد. تاثیر دمنوش به لیمو جهت کم کردن وزن به علت خاصیت کم کردن اشتها بسیار معروف می باشد.

دمنوش چای سفید جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو

چای سفید از جمله دیگر دمنوش های لاغرکنندگی می باشد. چای سفید چربی سوزی پرقدرتی دارد و از ایجاد سلول های چربی جدید در بدن جلوگیری خواهد کرد.

چای ماچا جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو

به علت خاصیت این چای، خیلی از افراد دمنوش لاغری چای ماچا را همچون برترین دمنوش لاغری پیشنهاد می کنند زیرا کم کردن وزن و چربی سوزی را آسان خواهد کرد. در صورتی که یک دمنوش لاغری شکم و پهلو می خواهید حتما از این چای بخورید.

دمنوش رزماری جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو

دمنوش رزماری جهت لاغری مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین با بو کشیدن آن اشتها کاش پیدا می کند.

دمنوش قهوه سبز جهت از بین بردن چربی شکم و پهلو

قهوه سبز یکی از دمنوش های لاغری می باشد که جهت کم کردن وزن مورد استفاده قرار می گیرد. ولی باید بدانید که مطالعات زیادی در این خصوص صورت نگرفته تاثیر آن قطعی نمی باشد.

بهترین زمان خوردن دمنوش لاغری

باید بدانید که بهترین زمان خوردن دمنوش لاغری به حالت بدنی، گونه دمنوش و هدف از مصرف آن دارد ولی به طور کلی ساعت های بین وعده های غذایی زمان خوبی برای خوردن نوشیدنی های چربی سوز می باشد.

امتیاز این مقاله

با وبسایت ملودیکا به روز باشید

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*