همه چیز درباره شیوه های مراقبت از فیلر لب

خوب است بدانید که به کار بردن گونه های مختلف فیلر هر روزه در حال متداول تر شدن می باشد و بسیاری جهت تغییر چهره خود این کار را انجام می دهند. فیلر لب فواید بسیار زیادی دارد که از میان آن ها می توان به بازیابی حجم ازدست‌رفته پوست، جوانسازی پوست و رفع چین‌وچروک‌های آن اشاره کرد.

از سوی دیگر از جمله نگرانی ها در این مورد دوام فیلر می باشد. تزریق فیلر یک شیوه همیشگی جهت جوانسازی پوست نمی باشد و تاثیر آن بعد از سپری شدن مدت معینی از بین می رود. با ما همراه باشید تا در این مقاله از سایت ملودیکا چند شیوه جهت بیشتر کردن دوام فیلر لب را به شما معرفی کنیم.

درباره فیلر لب

خیلی ها جهت تغییر دادن فرم لب خود اقدام به بازسازی ان می کنند. از جمله برترین شیوه ها برای انجام این کار تزریق فیلر لب می باشد که موجب تنظیم حجم لب و متقلرن شدن ان خواهد شد.

فیلر لب به زیر پوست ناحیه‌ی موردنظر تزریق می‌شود و در کنار آبرسانی، حجم لب‌ها را با درنظر گرفتن سلیقه افراد افزایش می دهد. همچنین این کار موجب سفت تر شدن و براق تر شدن پوست لب خواهد شد.

همانگونه که گفتیم فیلر لب دائمی نمی باشد و شما می بایست تا در زمان های معینی باز دیگر این تزریق را تمدید نمایید.

دوام فیلر لب

دوام فیلرهای گوناگون در مقایسه با یکدیگر فرق دارند و هر کدام از ان ها بر اساس نوع مواد اولیه و کیفیت اثرات مختلفی دارند. وضعیت بدنی افراد هم در این امر دخیل می باشد.

فیلر لب همچون دیگر فیلرها دوان همیشگی ندارد و ماندگاری آن میان شش تا نه ماه می باشد. در ادامه شیوه هایی را جهت دوام بیشتر فیلر لب به شما معرفی می کنیم.

چگونگی بیشتر کردن دوام فیلر لب

در صورتی که برخی نکات را رعایت کنید فیلر لب بیشتر برایتان دوام خواهد داشت. در ادامه این موارد را بیان خواهیم کرد.

جلوگیری از لمس و فشار به لب برای دوام بیشتر فیلر لب

سعی کنید تا بعد از تزریق فیلر لب و تا هنگام ثابت شدن آن، مکان تزریق را به آهستگی لمس نمایید و آن را فشار ندهید. حتی باید تا چند هفته بعد از تزریق فیلر از بوسیدن جلوگیری کنید تا فیلر جابه جا نشود.

به کار بردن کرم ضدآفتاب برای دوام بیشتر فیلر لب

بودن در زیر نور آفتاب باعث می شود تا دوام فیلر کم تر شود در نتیجه شما می بایست تا زمان زیادی در معرض نور آفتاب نباشید. به کار بردن کرم ضدآفتاب روی لب باعث می شود تا از فیلر مراقبت کنید و دوام آن را افزایش دهید.

نوشیدن مایعات برای دوام بیشتر فیلر لب

شما باید همواره رطوبت پوست خود را حفظ کنید و با هیدراته نگه داشتن بدن پوستی پرنشاط داشته باشید و دوام فیلر را افزایش دهید. رطوبت مناسب با کم شدن التهاب بدن و مکان تزریق، مانع از جذب سریع فیلر به وسیله بدن خواهد شد و دوام را بالا می‌برد.

منع استفاده از دخانیات برای دوام بیشتر فیلر لب

کلاژن از جمله با اهمیت ترین مواردی است که پوست شما را سالم و پرنشاط می کند و کلاژن کافی اثر بسیار خوبی در مقدار دوام فیلر خواهد داشت. از طرف دیگر استفاده از دخانیات موجب صدمه به کلاژن پوست خواهد شد و دوام فیلر را کم تر می کند.

مدیریت اضطراب و استرس برای دوام بیشتر فیلر لب

باید بدانید که مقدار استرس در تعیین مقدار کورتیزول بدن اثرگذار می باشد و هر چه کورتیزول بیشتری ترشح شود، فیلر در زمان کم تری تجزیه و جذب خواهد شد؛ در نتیجه با کم کردن استرس و اضطراب دوام فیلر را بیشتر کنید.

برنامه غذایی سالم برای دوام بیشتر فیلر لب

خوردن مواد غذایی دارای چربی اشباع‌شده و قند فرآوری‌شده، باعث بیشتر شدن التهاب داخلی و تورم بدن خواهد شد که این امر در ادامه فیلر را سریع تر جذب خواهد کرد. به علاوه با داشتن بیک برنامه غذایی سالم و مغذی قادر می باشید تا مقدار دوام فیلر لب را بیشتر نمایید.

اهمیت به مراقبت‌های پس از تزریق فیلر لب برای دوام بیشتر

همچنین دقت کنید که مراقبت ‌های پس از تزریق فیلر لب، بسیار مهم می باشند و در صورت رعایت آن ها می توانید دوام فیلر خود را بیشتر کرده و از عوارض دیگر جلوگیری نمایید. در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد:

  • به کار بردن کمپرس بعد از انجام تزریق فیلر
  • پیشگیری از انجام ورزش سنگین بعد از تزریق فیلر
  • استفاده نکردن از داروها و مکمل‌های رقیق‌کننده خون بعد از تزریق فیلر
  • استفاده نکردن از نوشیدنی‌های دارای الکل بعد از تزریق فیلر

سخن پایانی

فیلر لب یکی از معروف ترین شیوه های تغییر فرم لب بوده که دوام ان میان شش تا نه می باشد. ولی شما می توانید با انجام کارهایی دوام آن را بالا ببرید. تمان نکات جهت افزایش ماندگاری فیلر لب در این مقاله به شما معرفی شدند. امیدواریم که بریتان مفید باشد.

امتیاز این مقاله

با وبسایت ملودیکا به روز باشید

شما اولین دیدگاه را ارسال کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


*